Main Menu Top Menu

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

آیا می دانید مشتریان هر سازمان یکی از مهم ترین دارایی آن سازمان محسوب می شود؟! همان طور که می دانیم امروزه پایه و اساس تجارت بر مشتریان سازمان بنا شده است به طوری که مشتری را می توان مهم ترین عامل رشد و یا رکود سازمان در نظر گرفت. بنابراین توجه به مشتریان و نیازها و درخواست های آن ها یکی از وظایف مهم مدیران سازمان محسوب می شود و برای این کار از روش های مختلف استفاده می کنند. یکی از مهم ترین راه ها برای انجام این وظیفه استفاده از تکنولوژی و نرم افزارهای مختلف است که به این منظور تهیه شده اند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM با تشخیص نیازهای مشتریان سازمان باعث کاهش هزینه ارتباط با مشتری و افزایش رضایت آن ها شده است.

آیا هنوز نرم افزار CRM مناسب برای سازمان خود را نیافته اید؟! برادران سیستم را می توان یکی از بزرگ ترین شرکت های طراحی ، تولید و توسعه نرم افزارهای سازمانی به شمار آورد که با بیش از نیم دهه سابقه در زمینه تولید نرم افزار ، اقدام به تهیه بهترین نرم افزار crm سازمانی کرده است. برادران سیستم برای انجام این هدف پس از شناخت دقیق نیازهای مشتری اقدام به طراحی نرم افزار مناسب با ویژگی های و درخواست های مشتری کرده است.

کاربردهای نرم افزار CRM

عبارتند از:

یکی از ویژگی های نرم افزار CRM حفظ و نگهداری مشتریان قدیمی سازمان است. هزینه نگهداری و فروش محصولات و خدمات به مشتریان قدیمی بسیار کمتر از هزینه یافتن مشتریان جدید است و با توجه به این که نرم افزار CRM با شناخت دقیق نیازهای مشتری در صدد رفع آن ها است رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت.

اتوماتیک و خودکار کردن فرایندهای مرتبط با مشتریان یکی دیگر از کاربردهای نرم افزار مدیریت مشتریان CRM در سازمان های مختلف است. انجام خودکار فرآیندها باعث بهبود در انجام فعالیت های سازمان و فرآیندهای نظارتی مدیران شده و کلیه اطلاعات روند انجام کار از همان ابتدا ثبت و نگهداری می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم نرم افزار CRM امکان استفاده از نرم افزار به صورت آنلاین و تحت وب است. تحت وب بودن سیستم ارتباط با مشتری به مدیران این امکان را می دهد که در هر زمان و مکان به اطلاعات مشتری دسترسی داشته باشند و با توجه به این اطلاعات تصمیمات لازم را بگیرند.